מונטאז' פלייאוף / עידו גילרי

זהו, זה נגמר. עונה דחוסה וצפופה עם פלייאוף צפוף לא פחות. מה שהביא איתו המון פציעות אבל גם אלופה של שחקנים שהיו צריכים כל אחד בדרכו לחצוב בכח את דרכו בליגה. אנחנו יכולים להצטרף ללהקת המקוננות הקבועה ולצעוק פלייאוף פח, הכל מכור, הכל הרוס ובטח שזה בגלל סילבר או לעצור לרגע להסתכל לאחור ולראות איזה פלייאוף נהדר היה לנו.

אנחנו מן הסתם נלך עם האופציה השניה אבל בלי להתעלם מהחלקים הפחות נעימים. אז בשביל מי שצפה או מי שבחר לא לצפות אלא רק לקטר מהצד, הנה סיכום ויזואלי של הפלייאוף.

הפציעות

אי אפשר להתעלם מזה. כל עונה וכל פלייאוף יש לנו פציעות אבל הפעם בין אם בגלל העונה הדחוסה או סתם בזכות תעלולי גורל קיבלנו כמות שאינה זכורה אף פעם של פציעות של שחקני מפתח.

כבר חודש לפני הפלייאוף הברך של ג'מאל מורי נכנעה והשאירה את יוקיץ' במערכה לבדו עם הסגל תומך הלחימה של הנאגטס.

אחר כך אנתוני דיוויס נכנס לסל בסוף המחצית הראשונה בסדרה הצמודה של הלייקרס מול הסאנס. הוא מתח את המפשעה והשאיר את הלייקרס ולברון חסרי אונים מול הסאנס.

https://www.youtube.com/watch?v=FczS2LpJqXA

הקורבן הבא היה ההמסטרינג של ג'יימס הארדן דקה אחת לתוך הסדרה המצופה מול הבאקס.

הוא עוד ניסה לחזור במשחקים 6-7 כדי לעזור לדוראנט במאבקו האדיר באיילים אבל היה צל חיוור אם כי עדיין שמנמן של עצמו. כאילו זה לא הספיק, קיירי נחת על יאניס והקרסול שלו שלח אותו למוסך והשאיר את KD לנסות לחולל ניסים לבדו.

במערב באותו זמן הקליפרס התחילו להרגיש טוב לגבי סיכויי האליפות שלהם עד שהתנגשות הנראית די סתמית עם ג'ו אינגלס סיימה את הפלייאוף של קוואי עם קרע חלקי ב-ACL וכנראה גם את העונה הבאה שלו.

הקליפרס עוד הצליחו לחלוף על פני הג'אז לפני שנכנעו לסאנס לא מעט בגלל הקרסול של דונובן מיצ'ל. ספיידר לא נכנע והמשיך לשחק אבל התקשה בתנועה.

https://www.youtube.com/watch?v=J5L04P3NqlI

בחזרה למזרח, שם ההוקס הצעירים נראו בדרך לגמר סנסציוני עד התערבות בוטה של שופט שהרחיק את טרה יאנג משארית הפלייאוף:

https://www.youtube.com/watch?v=IZhlfM5h1nY

חוץ מהפציעות האלו שגרמו לסיום הפלייאוף של הכוכבים, היו כוכבים נופלים שנשארו באוויר. כאמור אין פציעה מסיימת עונה יותר משמעותית מזו של יאניס. רק שהפריק הוא משהו אחר וחזר מזה אחרי שבוע כדי לתת סדרת גמר עילאית מהטובות שנראו על מגרשי הליגה:

לג'ואל אמביד יש היסטוריה של פציעות כך שבפילי היו הרבה דפיקות לב כשזה קרה מול הוויזארדס. למזלם הוא חזר לעצמו בשלום אחרי משחק מנוחה בחוץ.

https://www.youtube.com/watch?v=Y-ZJndysSBQ

אם כבר מישהו שמועד לפציעות בפלייאוף אז כריס פול גרם ללחץ דם גבוה אצל אוהדי הסאנס בתחילת הסדרה מול הלייקרס. עד סיומה הלחץ כבר חזר לנורמה יחד עם הכתף של פול:

https://www.youtube.com/watch?v=DtvPMV_pdKM

הוא לא היה הכוכב היחיד של הסאנס שנתקל בקיר הפציעות כשגם האף של דווין בוקר פגש אותו בעזרתו האדיבה של הראש של פטריק בברלי:

מסדר הפצועים הזה הוא של כוכבי הקבוצות בלבד בלי בכלל שהזכרנו פציעות מסיימות עונה של שחקנים אחרים החל מדיאנדרה האנטר בהוקס, דונטה דיוינצ'נזו בבאקס, סרג' איבקה בקליפרס, ודריו סאריץ' בסאנס. בקיצור, שלא נדע מצרות ונקווה שזה לא יחזור על עצמו.

הסדרות

בואו לא נשכח: היו גם משחקים ורגעים גדולים למרות כל הפציעות הנ"ל. והיו גם אלה שהצליחו לשמור על הבריאות ולתת תצוגות אישיות אדירות.

סיבוב ראשון:

זה היה פלייאוף שבו הרבה מהכוכבים הצעירים הציגו את עצמם לראווה על במת הפלייאוף. אין יותר מתאים ממי שמסתמן ככוכב/נבל תלוי מאיזה צד של המשקפיים אתה מסתכל. אבל אין ספק שהוא יודע למשוך תשומת לב. אז הנה טרה יאנג משתיק את הקהל של היכל הכדורסל בגארדן:

כוכב שכבר ביסס את עצמו אבל הוא עדיין ממש צעיר ורק עכשיו לומד לסחוב את הקבוצה על גבו הוא ג'ייסון טייטום. לצערו ולצערם של הירוקים הוא פגש בסוללת הסופרסטארים של הברוקלין נטס אבל זה לא מנע ממנו לייצר תצוגה אחת בלתי נשכחת שרשמה ניצחון ומנעה סוויפ על בוסטון:

יש גם את אלה שאנחנו רגילים לראות מתפוצצים על המגרש בפלייאוף וגם העונה קיבלנו משחק דיים טיים אופייני כשלילארד עושה הכל כדי להשאיר את הבלייזרס בחיים מול הנאגטס במשחק 5.

הבאקס, עכשיו אנחנו כבר יודעים, הם אלופים, אבל בתחילת הדרך רבים עוד הטילו ספק ביכולתם לחלוף על פני ההיט שהדיחו אותם בבושת פנים בפעם שעברה. גם הפעם זה נראה שהולך להיות קשה במשחק הראשון אבל אז כריס מידלטון דאג להבהיר שהפעם זה לא יקרה והבאקס סיימו בסוויפ מרשים.

סיבוב שני:

הקליפרס הפכו עם השנים לשם נרדף ללוזריות ואפשר כבר היה לדמיין את הזמר עולה שוב כשנכנסו לפיגור של 25 נקודות בתחילת המחצית השניה במשחק 6 מול הג'אז. אבל טרנס מאן ורג'י ג'קסון משכו אותם לסופה שטרפה את יוטה, גירשה את השדים של הקליפרס והביאה את הקבוצה לראשונה לגמר המערב.

בצד השני של היבשת כפי שלמדנו קווין דוראנט נשאר לנסות לחולל קסמים לבדו מול החבורה הלוחמת של הבאקס. ולרגעים זה היה נראה שזה מצליח כשהוא נתן הופעה אייקונית במשחק מספר 5 בלי לרדת לשנייה מהפרקט:

הקסמים של דוראנט כמעט והמשיכו במשחק השביעי אבל לפעמים גם כדורסל הוא משחק של אינצ'ים והרגל של דוראנט הייתה פשוט גדולה מדי בזריקת הניצחון, מה ששלח את הקבוצות להארכה בה כבר לא היה לו אוויר.

במקביל, ההוקס הצעירים הראו שהם לא מפחדים מכלום ושלחו את הסיקסרס לחשב פרוסס מחדש עם קאמבק מדהים משלהם כשהם מוחקים פיגור של 24 נקודות שתי דקות לתום הרבע השלישי מול הסיקסרס במגרשם במשחק מספר 5.

גמרי חטיבות:

הסאנס נראו כאילו הם מאבדים את הראש מול הקליפרס במשחק מספר 2 עד לואלי-אופ המדהים מקראודר לאייטון:

https://www.youtube.com/watch?v=v3Y00OcbvOs

אבל היתרון המוקדם של הסאנס נראה קצת פחות בטוח כשהקליפרס ניצחו בפיניקס וגררו את הסדרה למשחק שישי בלוס אנג'לס. כאן כריס פול נתן 12 דקות מדהימות במחצית השנייה שהחזירו את הקבוצה לגמר לראשונה מאז תקופת קיי ג'יי ובארקלי.

בגמר המזרח הקבוצות ניהלו מאבק עיקש אחרי שההוקס גנבו את המשחק הראשון במילווקי. במשחק 3 שוב התפוצצות של מידלטון החזירה את המומנטום ואת היתרון לבאקס. שלושה משחקים, ופציעות של יאניס ויאנג אחר כך הבאקס בגמר.

הגמר:

סדרת הגמר התחילה עם מומנטום ברור של הסאנס כשאפילו חסימה אדירה של יאניס לא הספיקה:

בפיגור 2-0 בבית הבאקס השתלטו על העניינים כשגם דאנק אדיר של קאם ג'ונסון לא עשה עליהם רושם:

במשחק 4 יאניס המשיך בשלו בעוד חסימה אייקונית שלו שהכריעה את ההתמודדות:

במשחק 5 הקריטי בפיניקס הסאנס פתחו נהדר, הבאקס התקמבקו ואז ברביעי הסאנס נתנו קאמבק משלהם כדי להגיע לכדור כמעט אחרון ביד של בוקר שיכול להשוות או להעלות ליתרון. כאן ג'רו הולידיי בסדרה הגנתית נהדרת השלים את העבודה עם חטיפה שנתנה לבאקס יתרון ראשון בסדרה אותו לא שמטו בבית.

הרגעים

חוץ מהתצוגות ומהשחקים עצמם היו לנו כמו תמיד גם רגעים אחרים שהשאירו טעם של עוד.

הטוב

יאניס מכירים? MVP, DVOP ועכשיו גם FMVP. שחקן שמתבסס רק על כח ועל השופטים יש שאומרים. שחקן מוגבל בלי שום חן. בסדר אז אומרים:

קלינט קאפלה. חוטב עצים ושואב מים? שחקן של מטר מהסל. אולי אבל לפעמים כשהכל הולך הכל הולך:

דווין בוקר הגיע לראשונה לפלייאוף. הרבה הזכירו את החשיבות של מה שקרה בבועה בתהליך של הסאנס אז אולי זה מה שעובר בראש של בוקר.

כי אם זה מרגיש לכם מוכר זה כנראה בגלל זה:

הרע

כבר אמרנו שטרה יאנג ממצב את עצמו כסוג של נבל אצל רבים בליגה. אלי זה בזכות מהלכים כמו זה:

או זה..

אבל לא לדאוג. לכל נבל יש את הדמות קומית שתמיד מפריעה לו בדרכה המיוחדת:

המכוער

כן איכשהו זה תמיד קורה לו לפטריק בברלי אז כנראה שזה לא מקרי. פעם אחת:

ופעם שנייה. שלום ולא להתראות:

***

זהו זה נגמר ומבחינה אישית בתחושה חמוצה. אבל זה היה פלייאוף נהדר שהשאיר אותנו הרבה פעמים המומים. לא רק אותנו גם את אלה שלא מסוגלים לסתום את הפה:

נותר רק לברך את האלופה הראויה ואין יותר מתאים ממי שיודע בדיוק מה זה להתמודד מולם:

להתראות בפלייאוף הבא. כבר אי אפשר לחכות.

Subscribe
Notify of
129 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
פיני
22 ביולי 2021 17:30

התגובה של הפלייאוף!
אכן כן.

חגי "התותח" ניסני
Editor
22 ביולי 2021 18:57

אני חושב שיאניס מוגבל. מאוד יכול להיות שבלי המוגבלות הזו היינו מדברים עליו כטוב אי פעם (ואתה כתבת לא מזמן משהו דומה). גם עם המוגבלות הזו הוא אחד השחקנים הטובים בליגה כיום ולא לחינם הוא פעמיים רצוף mvp ועדיין העונשין והקושי לקלוע באופן יציב מחוץ לריסטירטד מגבילים אותו

חגי "התותח" ניסני
Editor
22 ביולי 2021 19:19

מסכים

פיני
23 ביולי 2021 1:22

מה שעידו אמר.
חוצמזה, דיברתי על הממורמרים שמדגישים את זה כל הזמן.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

מסכים עם הסנטימנט ואמסור להארדן.

Avri
Avri
22 ביולי 2021 20:48

נכון

Amitlahev
Editor
22 ביולי 2021 16:53

מעולה! כיף להיזכר.
הלוואי עלינו כל שנה לוזרים ומוגבלים כאלה..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Amitlahev

זה נכון אין לי בעיה להיות לוזר עם 40 מיליון לעונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בהחלט פלייאוף טוב מצויין אפילו.
גילרי מיצל היה פצוע כמו שאני פצוע. כנל פול נפצע מהפחד מהמלך.
פול לוזר סתם אני אוהב לעצבן אתכם הוא לא לוזר הוא פשוט פחות טוב וכשרוני מאלו שהוא התמודד מולם בקריירה.

יאניס זה נגר מוגבל אבל גם שאק היה כזה. אז לא בושה להיות יאניס😎

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23 ביולי 2021 10:46

נגר מוגבל לא יכול לקלוע 50 נק' ולהשיג ממוצע של מעל 35 נק' למשחק בגמר ב-60% מהשדה ואחוז נהדר יש לו לא רק המטבעות. אז אמנם הטווח שלו מוגבל אך עדיין הוא הרבה יותר מנגר מוגבל.

גיא הירוק
Admin
22 ביולי 2021 17:02

אחלה סיקור!
.
הסיכום שלי לסיכום שלך –
.
יאניס מפחיד.
.
טריי מבדר.
.
דוראנט מדהים.
.
מונטי מנטש.
.
בברלי דוחה.
.
מוגבלים לוזרים. אכן.

גיא הירוק
Admin
22 ביולי 2021 17:03

שכחתי –
ברוח התקופה. טנש חמוצים. באסה.

ברוך רובין
ברוך רובין
22 ביולי 2021 18:37

יפה שאתה הופך את זה זה לא טנ״ש חמוצים, יש פשוט מגיב עיקרי אחד שמתנהג בבוטות ובריונות לאחרים ומתקשר אליכם פחות או יותר, תגובות עם הרבה הרס ורעל יוצאות ממנו.

חגי "התותח" ניסני
Editor
22 ביולי 2021 18:54

אתה.. אתה, אתה מדבר עלי? יש לי את הכבוד?

גיא הירוק
Admin
22 ביולי 2021 18:56

תשאל את הילדים שלי.
חמוץ. כבר כמה ימים חמוץ. נקווה שהאלכוהול ששמרתי לסוף השבוע ישחרר אותי מעודפים החמיצות …

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

Pickle pickle little star
How can I find a big enough jar?

jefffoster10
Editor
22 ביולי 2021 20:23

גיא, אני רוצה להתנצל על המנחוס שאמרתי במפגש הופס, עת פיניקס היו ב2:0. מרגיש שאני חייב לך את זה. מי יתן ושנה הבאה תעשו את הצעד הנוסף, יש לכם את הכלים לכך
עידו תודה על הסיכום.
לגבי הפציעות- אני חושב שהשינוי צריך לבוא מהשחקנים, שיאלצו את הליגה לקצץ. השאלה אם הם מוכנים לפגוע במשכורות שלהם בשביל זה ועד כמה זה יפגע בשחקנים בעלי החוזים הנמוכים. מעבר לזה אולי אפשר להגיע כמו שעשו בפוטבול לגבי הגדלת הרוסטר, בשחקן אחד או שניים (הוספת מקומות עבודה בליגה + יכולת להפחית עומסים).
ועכשיו, אם בחמוצים עסקינן- לעונת המלפפונים!

אהרון שדה
Editor
22 ביולי 2021 17:20

תודה רבה נהדר .
באמת היה פליאוף נהדר
חוץ מהעניין הזה של הפציעות
אני בהחלט מתחבר לנקודה שהרבה מאד צעירים גדלו ופרצו
ויש לנו איזהו שהוא עירבוב בן דורי שנדמה לי שלא היה אף פעם.
מצד אחד דור הוותיקים שלא מתכוון ללכת לשום מקום ומאידך הצעירים שכבר משחקים בליגה של הגדולים
בפליאוף הזה פרצו כמה שיקנים
קודם כל ווקר ויאנג אבל הצגות אישיות נתנו גם דונציץ, לילארד ,מוראנט , קוואי , פול גורג, יוקיץ , מיטשל , טייטום , אמביד , מידלטון ויאניס.
ולא הזכרתי את כריס פול , אייטון , דיוויס , לברון ובראדלי ביל
שכל אחד נתן גם את התפוקה שלו

הגעתי כבר ל 18 שחקנים
לפני שהזכרנו את ראסל
או את אלו שלא עשו פליאוף כמו קרי וקליי או ווילימאסון או מארי הפצוע

בקיצור היום יש בליגה יותר כוכבים נוצצים מאשר מקומות באולסטאר
והעוצמה הבן דורית הזו היא משהו מיוחד .

The Pro
The Pro
22 ביולי 2021 17:27

סיכום חסר. פלייאוף 2021 מהחלשים שידעה הליגה מבחינת איכות כדורסל נטו
ב-2 עשורים אחרונים.

הקרדיט מגיע לאדם סילבר שלא מצא פתרון לעומס האדיר
על השחקנים עוד מעונת הבועה,
ולרשימת הפצועים
ג'מאל מורי-רצועה צולבת
לברון ג'יימס-עקב
בראון- פרק הרגל
אנטוני דיוויס-מפשעה
מייק קנלי-המסטרינג
ג'יימס ארדן-המסטרינג

The Pro
The Pro
22 ביולי 2021 18:23

טוב שאתה מזכיר
גם את הטורניר הכושל של הפליי-אין

שלא נתן בעצם כלום חוץ מלתת הזדמנות נדירה לקבוצות מפסידות כמו הגולדן והויזארדס.
והוסיף עוד עומס מיותר על השחקנים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23 ביולי 2021 10:49
Reply to  The Pro

שעת עוד כמה פצועים רציניים, סה"כ תשע.

The Pro
The Pro
22 ביולי 2021 17:28

אמביד-ברך
טריי יאנג-פציעה ברגל
דני גרין-ברך
ארווינג-עקב
קוואי לאונרד-ברך
אבאקה-פריצת דיסק
כל פציעה הייתה יכולה לשנות תוצאה של סדרה ועונה שלמה
שגם ככה הוכרעה בין 2 קבוצות ברמה בינונית.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23 ביולי 2021 10:51
Reply to  The Pro

*שכחת עוד…
אולי יש יותר מתשעה, אך יש לפחות תשעה עם פציעות קשות.

עמיחי קטן
Admin
22 ביולי 2021 17:35

תודה עידו.
פלייאוף מהטובים שהיו כבר הרבה שנים וסדרת גמר מהטובות שהיו.
נכון שהיו יחסית הרבה פציעות, אבל זה לא שונה מאף פלייאוף אחר בשנים האחרונות, והקבוצות שהגיעו רחוק הוכיחו כל אחת שהן ראויות לזה.

The Pro
The Pro
22 ביולי 2021 18:22

בכל עונה שחקנים נפצעים.

השוני בין עונות אחרות הוא בכמות
ובעובדה שמעולם לא היו כל כך הרבה פציעות של שחקנים מובילים בתקופת הפלייאוף.

פיני
22 ביולי 2021 17:36

סיכום מעולה.
תודה עידו.

Pistons
Pistons
22 ביולי 2021 18:04

אשמח להסבר קטן – הרבה אנשים רושמים על פול שהוא אחד משחקני הקלאץ' הטובים בליגה. מהיכן זה מגיע? הרי פול בקושי הגיע לגמר אזורי והיו לו קבוצות לא רעות.ז
הסדרה האחרונה היתה ההזדמנות שלו לגאולה, אבל הוא פשוט נעלם בסוף של כל אחד מהמשחקים האחרונים.
משחק 4 – עם האיבוד
משחק 5 – בוקר עם איבוד שהכניס את הסאנס לבור רציני אבל פול עם פאול שהופך את המשחק לשני פוזישנים ומפסיד להם את המשחק. זה גם היה המשחק היחיד שפול ניסה לשמור בו על שחקנים שמסוגלים להוריד כדור לרצפה ואם אני מבין נכון את הטבלה שמופיעה באתר ה-nba, קלעו עליו 23 נקודות במעל 73 אחוז שזה נתון פסיכי לגארד.
משחק 6 – נעלם לחלוטין בדקות האחרונות. אני זוכר איבוד בערך 5-6 דקות לסוף ושלשה שהוא פיספס וזהו (היה איזה ליי אפ בגארבג')

אור
אור
22 ביולי 2021 23:51
Reply to  Pistons

הרבה אנשים? מי?

Pistons
Pistons
23 ביולי 2021 10:26
Reply to  אור

יש כאן כמה משתמשים (תסלח לי שאני לא נוקב בשמות, אבל אני לא מספיק מגיב כאן כדי לזכור את השמות של כולם ומי אמר מה), ובעוד אתר נוסף שאני קורא (ששם זה קונצנזוס, אבל מעט מאוד משתמשים מגיבים).

אור
אור
23 ביולי 2021 12:29
Reply to  Pistons

👍

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה עידו, סיכום מצוין.
.
על אף, ואולי קצת בגלל הנסיבות הייתה עונה מצוינת ופלייאוף שאי אפשר היה לחזות בו כמעט שום דבר. נקווה שעיקר מוראות הקורונה מאחורינו, ושזה יתבטא גם בפחות פציעות והעדרויות.
.
מעניין איך הקבוצות יפיקו לקחים מהעונה הזו, ויערכו לעונה הבאה, וטוב שיש לנו קיץ שלם להרהר בכך.

עידן
עידן
22 ביולי 2021 19:53

כל כך נהניתי מהפלייאוף הזה אחרי קירור של שנתיים מהנבא.
דווקא הפציעות יצרו עניין.ראינו גם את הדור של 25- מתעלה בפלייאוף הזה(לחלקם זה היה פלייאוף ראשון כמו בוקר ויאנג).
הפלייאוף הזה החזיר לי את התשוקה לנבא אחרי שנתיים כפי שכתבתי למעלה

תודה רבה עידו

Avri
Avri
22 ביולי 2021 20:50

נהדר.

Li Ming
Li Ming
22 ביולי 2021 21:52

תודה יל מונטאז' עידו. היו הרבה רגעים קסומים בפלייאוף, זה מבחינתי היה מספר אחד

https://twitter.com/WorldWideWob/status/1416653599397007360

עגל
עגל
22 ביולי 2021 23:00

מעולה עידו, יופי של השקעה. קראתי רק חלק בינתיים אבל כבר אני אוהב את הנימה החיובית כלפי המשחק
😅

ברוך רובין
ברוך רובין
22 ביולי 2021 23:06

הגזענות בשיאה עוד מאמן שחור נבחר הפעם ווילי גרין לאמן את ניו אורלינס? מתי יהיה ייצוג בליגה לאסייתים

אור
אור
22 ביולי 2021 23:53

מתי שלא תביא לוגיקה של ילד בן 5

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
23 ביולי 2021 0:47

נו, במקום להמשיך לבכות אולי תשב עשר דקות ותעשה את הרשימה?
מה כל כך מפחיד אותך שתגלה?

אור
אור
22 ביולי 2021 23:52

תודה עידו. חשבתי אתה בהפסקה בלתי מוגבלת אחרי אירועי הימים האחרונים..

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 0:12

כתבת יפה גילרי כל הכבוד היה כיף לקרוא.
מבחינתי – זה היה פלייאוף חלש. בעיקר כי כל מה שאנחנו אוהבים בכדורסל – לא היה בו. כל מה שקמים בלילה בשבילו, לא היה ואם כבר היה – אז היה מעט מדי.
קרי וקליי, ראס וביל, דייוויס, לברון, לילארד, לוקה, קאוואי, הארדן, קיירי, מארי, דוראנט, אמביד ומיצ׳ל.
המפגשים שייחלנו להם כל השנה – לא הגיעו. במקום זה קיבלנו מלחמת חפירות. יאניס כוכב עליון אבל הכדורסל שלו אלים ונוקשה, מפלצתי ומתיש. כוח וכוח ועוד כוח וכוח. כמה אפשר להנות מזה? הולידיי, טאקר, לופז, פורטיס ושאר החבורה – מלחמת עולם. גריט אנד גריינד.
בצד השני קיבלנו שני שחקנים שמסוגלים ליצור לעצמם – וזהו. כדורסל קבוצתי, יעיל וחכם, אבל לא יצירתי.
אז אפשר להיות PC ולהגיד כמה זה מדהים.
ואפשר להודות באמת – זה היה די מאכזב.
ברכות לאוהדי הסאנס באתר, למילווקי אין כאן אפילו אחד לרפואה. מעניין למה.
נקווה שבשנה הבאה נראה קצת יותר אבק כוכבים. בשביל זה קמים בלילות.

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 0:30
Reply to  דה שוט

בחלום בלילה, גמרים איזוריים:
פילי נגד הנטס
קליפרס נגד הלייקרס

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
23 ביולי 2021 0:46
Reply to  דה שוט

זה מוזר ולא קונסיסטנטי עם שאר הדברים שלך. בטוח שצפית במשחקים של הקליפרס השנה?

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 1:05

צפיתי בכל דקה של הקליפרס. בחלום בלילה – הקליפרס בגמר המערב עם קאוואי.
שמע – אתה אוהד פיניקס אז ברור שנהנית. אנחנו סבלנו בשקט. מי אצלכם מסוגל לייצר סל? ומילווקי? כמה אפשר לראות את האלימות הזאת? מתאגרפים.
תגיד – כמה משחקים שלמים מלאים ראית בשידור חי בגמר המזרח? אפס או מינוס? זכור – לא יפה לשקר… 😉

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
23 ביולי 2021 1:10
Reply to  דה שוט

צפית בכל המשחקים של הקליפרס ואתה מתלונן על הבאקס שהם משחקים משחק חפירות?
טוב, אני לא ממש יודע איך להסביר אותך מלבד סמים.
עכשיו תשלח לי כי אני גם חולה וגם סובל מדכאון הפסד בגמר.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
23 ביולי 2021 0:45
Reply to  דה שוט

אני חייב לדעת. את סדרת הגמר של 98 באמת ראית (כאילו ממש במציאות ולא בסופר תקציר לבני עשרה)?

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 1:00

ברור שראיתי. מי לא ראה? מייקל נגד מאלון !!! זה לא יאניס נגד בוקר.
https://www.google.com/amp/s/sportsnaut.com/nba-tv-ratings/amp/

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
23 ביולי 2021 1:07
Reply to  דה שוט

אם אני לוקח אדם תמים ונותן לו לצפות בסדרות הגמר של השנה ושל 98 ומבקש ממנו לנחש לגבי איזה גמר נאמרו הדברים האלו:
-קיבלנו מלחמת חפירות
-כדורסל שלו אלים ונוקשה, מפלצתי ומתיש. כוח וכוח ועוד כוח וכוח.
-מלחמת עולם.
-גריט אנד גריינד.
-שני שחקנים שמסוגלים ליצור לעצמם – וזהו. -כדורסל קבוצתי, יעיל וחכם, אבל לא יצירתי.
על איזה סדרה אתה חושב שהם יצביעו?
כי אני יכול להבטיח לך שאם אתה חושב שזה יהיה לסדרה של השנה אתה זקוק לרענון בצפייה בגמר 98.

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 7:14

מסכים איתך!!!!!
אבל הזמנים בן אדם – יש הבדל של עשרים שנה.
אני לא מטריל – יש מושג סובייקטיבי שנקרא ״יופי״. לבוקר יש את זה במשחק. גם לפול, אם כי פחות.
וזהו!
מה ״יפה״ במשחק של מילווקי? סתם אין להם אוהדים?
אנשים אוהבים אסתטיקה, פואטיקה ויצירה.
זה לא היה בסדרה הזאת.
בבוסטון היה את בירד.
בבאד בויז היו איזיאה ודומארס.
בשיקגו היו מייקל וקוקוץ.
ביוטה מאלון וסטוקטון.
בשנות ה-90 זה הספיק.

גיא הירוק
Admin
23 ביולי 2021 7:29
Reply to  דה שוט

ללייקרס של שאקובי היו המון אוהדים,
ולתאר את הכדורסל שלהם כ-"יפה" זה להתנקש במושג…
לספרס של 05 ו-07 היו המון אוהדים.
כנ"ל.

גיא הירוק
Admin
23 ביולי 2021 7:33
Reply to  דה שוט

וכל זה כמובן עוד לפני שנכנסו לסובייקטביות של המושג.
.
אתה אוהב שחקנים שיודעים ליצור לעצמם זריקה. אני מוצא את הכרמלו של המשחק משעממים.
אני אוהב כדורסל בו הכדור זז.
סקרמנטו 02, סאנס 07, דאלאס 11, ספרס 14.

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 10:06
Reply to  דה שוט

הכדור ממש ״זז״ אצלכם בסדרה הזאת

גיא הירוק
Admin
23 ביולי 2021 10:14
Reply to  דה שוט

…כתב אוהד כרמלו.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  דה שוט

אם כדור נפל לסל מזריקה של לא סטאר ביער של ידיים, האם זה בכלל סל?

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 10:33
Reply to  דה שוט

אני לא מחפש כדור ״זז״ אז אין לי בעייה עם זה 😃 כדור זז יפה בהוקי 😃😃 לגוס מה זה בכלל אומר ״כדור נפל לסל מזריקה של לא סטאר ביער של ידיים״? אני לא בטוח שזה בכלל משפט עם משמעות 🙃

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
23 ביולי 2021 11:59
Reply to  דה שוט

שוט
99% מהאוהדים לא אוהדים בגלל יופי.
רובם אוהדים משתי סיבות. אהבת נצחונות (ע"ע זו קבוצה ששיחקה טוב ונצחה הרבה כשהם היו צעירים) והקשרות על בסיס קרבה גאוגרפית.
מכיר יותר אוהדי יופי על בסיס בחרתי לאהוד את הקבוצה כי דוד שלי או הואבר קנה לי חולצה או כובע שלהם והלוגו יפה מאנשים שבחרו לאהוד קבוצה כי המשחק שלה יפה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  דה שוט

שאלה לגיא – אי אז בתחילת השרשור, רשימת הקבוצות "מזיזות הכדור יפה" הסתיימה בספרס של 2014.
.
אני מוצא שגם הלוחמים של 2015 ו-2016 בהחלט ראויים להיות ברשימה, ותוהה מה הסיבה להעדרם, והאם היא קשורה ל"עודף כשרון"?
.
לטעמי הם היו מאד קבוצתיים, למרות שהיה להם גם סטאר פאואר לא מבוטל, השאלה האם קבוצות "קבוצתיות" עם סטאר פאואר פחות נהנות מדימוי קבוצתי יחסית לקבוצות "קבוצתיות" עם פחות סטאר פאואר? סיבה אחרת?

גיא הירוק
Admin
23 ביולי 2021 16:38
Reply to  דה שוט

מאנו,
גולדן (בגרסה של לפני דוראנט) בהחלט ראויים להיות ברשימה.
.
אין איזו סיבה מיוחדת שהם לא ברשימה,
אולי העובדה שהקבוצה האחרות הן קבוצות עבר,
גולדן עדיין אתנו (שיהיה בריא, קליי. מאחל לו לחזור ולהאכיח את כל מבקריו מרורים …)

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
23 ביולי 2021 1:13
Reply to  דה שוט

ובנוגע לרייטינג. כל הפואנטה שידענו מראש שהרייטינג יהיה נמוך. לא רק שגם השנה עדיין הגמר מחוץ ללו"ז הרגיל שלו אבל גם מערב שתי שווקים לא גדולים וקבוצות ללא כוכבים שזוכים לפופולריות ושהליגה לא הוציאה עשור של האנרגיות שלהם בשיווקם.
הנסיון שלך לצייר את איכות הכדורסל כקשור ברייטינג הוא מגוחך.

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 10:10

נכון כי אתה חכם וכולם לא. מה הם מבינים…

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
23 ביולי 2021 12:00
Reply to  דה שוט

אתה מאשקש כאן

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 13:47
Reply to  דה שוט

יש מצב – אני נכנע!
🙂
לגבי מה שכתבת למטה "ארבע רגליים טוב – שתי רגליים רע"
🙂
לפחות באולימפיאדה יש לנו את דוראנט ולילארד
🙂
🙂
🙂

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 9:19

אין לי ממש ויכוח אתכם בעיקר אוהדי הסאנס. אמרתי ״סובייקטיבי״ לא סתם. מכוון גם לגיא ועגל.
אני קמתי כמעט לכל המשחקים כי אני מכור כמו רבים וטובים כאן. אבל היה חסר לי קצת מוזיקה, קצת קליעה, קצת יצירתיות בגמר הזה. טוב לא ממש ״קצת״.
מקווה בשבילכם שלא יהיה לכם אנטי קליימקס בשנה הבאה. אתם גבוליים. לכאן ולכאן. בגדול – אני בעדכם 👍

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 10:01

דיברנו כבר בתחילת השנה על זה שהכדורסל של פול יעיל וחכם, אבל לא הכי יפה לעין. תוסיף לזה את ״הנגרים״ של מילווקי ויש לך קרב חפירות לתפארת. חוץ מבוקר – למי הייתה זריקה יפה בגמר הזה? האסל ותחרות יש גם בג׳ודו (אתה מוזמן להיעלב גם בשבילם חחח). תראה לי סל אחד יפה של יאניס. או של אייטון, או הולידיי. גם הזריקה של מידלטון זה לא פאר היצירה.
תראה את התמונה שבחרת, או את זו של עגל, אני לא מדבר על שלי. מעבר ל״דרמה״ וההאסל – איך אמר צ׳ק דיילי באזכרה של דראזן – תמיד נזכור ממנו את ה beautiful shot
התוצאה פחות חשובה.
.
ת׳וג הקליפרס צלפו ונתנו הצגות. נגד המאבס קאוואי נתן תמורה לאגרה. אחרי שהלך הם אכן נהיו קצת אפורים. עדיין ה-40 של ג׳ורג׳ במשחק 5 זה מוצארט לעומת ה-50 של יאניס במשחק 6.
לגבי חומרים אסורים – צר לי לאכזב אני לא הכתובת. יש פה כמה שהייתי ממליץ לך לפנות אליהם 😉

גיא הירוק
Admin
23 ביולי 2021 10:08
Reply to  דה שוט

אתה זוכר את ההתקפה של הסאנס בסוף רבע שני? זו עם אלף המסירות?
הגג של יאניס על אייטון?
דוגמאות לכדורסל נהדר שהוא הרבה יותר מ-"זריקה יפה".

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 10:19
Reply to  דה שוט

הגג של יאניס זה בגלל מסירה איומה של בוקר
אז הייתה התקפה אחת יפה בשישה משחקים – אז מה?
במיוחד אהבתי את ההתקפה של ״הסאנס״ ברבע השלישי במשחק 5
😉😉😉
(לא כדאי לך להתחיל איתי, אני רואה קצת משחקים אתה יודע… מזלך שאני מכבד את הפסקת האש 🙂)
בגלל שהגעתם לגמר ונתתם עונה מדהימה – אני נותן לך כרטיס ״דלג״ על המכבסה 😂😂😂 יש לנו עודף בקופה, ברוך החזיר את שלו 😃 (אני מנסה להשיגהאחד בשביל ת׳וג. איתו זה יותר קשה)

גיא הירוק
Admin
23 ביולי 2021 10:21
Reply to  דה שוט

זריקה יפה…
.
ספרס 14 גולדן 18 הן 2 קבוצות הפיינלס היחידות בזיכרון הקרוב שסיימו סדרה עם אחוז אפקטיבי גבוה משל הסאנס מול מילווקי.

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 10:23
Reply to  דה שוט

גילרי מסכים על פול ועל בוקר. לא על יאניס. לגבי היופי שבהתאמות – התאמות שמאתמות 🙂 מה יפה בזה? ואם פול לא היה מאבד והייתם מנצחים את 4? זה הכל חכמת נורות-דיסקו של יואל

גיא הירוק
Admin
23 ביולי 2021 10:24
Reply to  דה שוט

אתה מוזמן לוותר על ההפסקות,
ולספר מתי לאחרונה קבוצה הגיעה לגמר וקלעה (למרות כדורסל "משעמם") באחוזים גבוהים משל הסאנס.

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 10:29
Reply to  דה שוט

עוד פעם אפקטיבי??!! מה יהיה עם האפקטיבי הזה? ראס עם אחוז אפקטיבי של קוטג׳ על פני הקריירה. מי מוכר יותר חולצות הוא או אייטון? אני לא מתחיל לדבר על קובי.
חלאס עם האפקטיבי הזה, זה מעניין כמו ההסברים שלי בכיתה על טכניקות של הוצאה מסוגריים וטיפול במכנה משותף (אימוג׳י של גילרי)

גיא הירוק
Admin
23 ביולי 2021 10:38
Reply to  דה שוט

עוד לא נפל האסימון?
כל מה שאתה מוצא יפה בכדורסל (ראס, כרמלו),
אני לא סובל.
אוהב כדורסל ראש בקיר/ללא מוצא?
זכותך.
אני אוהב את הקבוצות שלי, ובכן, קבוצות.
בכל רגע נתון אני בוחר בסקרמנטו 02 על פני כוכבי הלייקרס.
את נאש והסאנס 07 על פני כל גרסה של ווסטברוק.

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 10:58
Reply to  דה שוט

כן גיא צודק,
סטויאקוביץ דיבאץ ו-וובר
נאש אמארה וברבוסה
זה בדיוק כמו פול בוקר ואייטון
נוצץ באותה המידה
האסימון היחידי שייפול פה תיכף יהיה זה שמפעיל את המכבסה בחדר הכביסה במעונות הסטודנטים 😉 מציע לך להחזיק חזק בכרטיס ״דלג״ שלא נבקש ממך להחזיר אותו לקופה

גיא הירוק
Admin
23 ביולי 2021 11:12
Reply to  דה שוט

טקטיקות שמעון קלאסית,
כאשר לא נותר לכתוב משהו שנוגע למהות,
חוזרים ל-'ניגבתי מכונת אסימון כביסה איירבול'.
.
אני בהחלט משווה את הסאנס בסגנון השנה לקבוצות ענק כמו אותה סקרמנטו.
לא כתבתי שהסאנס חזקים (עדיין לא) באותה המידה,
התייחסתי להנאה מהמשחק.
קבוצות שלאורך זמן משיגות את מרבית נץבנק' כתוצאה משיטה שסבה סביב הנעת כדור.
.
תמשיך לאהוד את הכרמלו של המשחק,
אבל תדע שכאשר לפסול ככה על הסף את ה-"יופי" של כדורסל שהוא קצת יותר מעוד iso,
תזכה לקיטונות של ביקורת.

גיא הירוק
Admin
23 ביולי 2021 11:14
Reply to  דה שוט

האחוז אפקטיבי, דרך אגב,
מציין את מידת ההצלחה של השיטה אותה אני אוהד.
קבוצה עם אחוז שווסטברוק לא מעז לחלום עליו אפילו בחלומותיו הוורודים ביותר.

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 11:29
Reply to  דה שוט

סבבה 🙂 מקבל חלקית.
אני נשאר עם ״הכרמלים״ אתה תהנה מההוקי קרח של פיניקס. בכל זאת הייתם מאוד חזקים השנה – סה בטוח עובד.
שמור לך את כרטיס ״דלג״
לעת עתה…
😎

ברוך רובין
ברוך רובין
23 ביולי 2021 11:41
Reply to  דה שוט

דה שוט הביאו עלייך טריפל טים הכניסו אותך לחדר הכביסה כיבו את האור וזרקו את המפתח. הכדורסל שהוצג בסדרת הגמר היה ברמה סופר גבוהה וממש לא משעמם.
.
אני פחות אוהב את הליגה של היום עם ההפסקות הבלתי נגמרות והשיפוט ההזוי (וזה אבסורדי שאת משחק 6 הסאנס הפסידו על ״טעויות שיפוט ״אחרי שכל השנה גיא טוען שהשופטים טועים)… אבל מבחינת רמה זה היה יכולת סופר גבוהה ומפתיעה.

ברוך רובין
ברוך רובין
23 ביולי 2021 11:51
Reply to  דה שוט

ואיזה הנעת כדור היה במשחקי 4 ו5 לסאנס, פשוט בוקר אחד נגד העולם.
.
לגבי כוכבים הליגה בונה את יאניס ב4 שנים האחרונות זה הסיבה שהוא המוכר חולצות מספר 2 בליגה.

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 12:00
Reply to  דה שוט

ברוך עכשיו אתה בא?
דבר עם שמעון אולי ייתן את כרטיס ״דלג״ שלו לת׳וג. ההפסד בגמר קצת דרדר אותו 😂😂 גם אני הייתי ככה כל פעם אחרי שראס הודח 😂😂
את הכרטיס ״דלג״ שלך הייתי חייב לתת לגיא – אצלו המצב לא הרב יותר טוב, הוא סובל מדלוזיות – משווה לי את פול קשישא ובוקר לנאש וסטודמאייר מודל 07
(אולי הוא התכוון למודל 21 בנטס ולא הבנתי?)

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  דה שוט

אני מבין שקשה לך לקלוט איך "לא סטאר" ו"לקלוע סל" הולכים ביחד. נעבוד על זה לאט לאט. באופן קבוצתי. סמיילי מתחסד.
זה היה מתוסבך כי ניסיתי לדחוף למשקל של המשפט "אם עץ נופל ביער".

גיא הירוק
Admin
23 ביולי 2021 12:26
Reply to  דה שוט

דה שוט,
אולי זה זמן טוב לחזור ולצפות בכדורסל של הסאנס ב-07?
.
פיק אנד רול של גארד דומיננטי עם גבוה נפיץ, שחקנים שניים ומרווחים דרך הקליטה מבחוץ.
.
ברור שיש הבדלים.
א. הקצב (היחסי)
ב. בוקר.
.
ועדיין, ב-2 הקבוצות רחוקות מלהתבסס על אותו iso שאתה כל כך אוהב.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
23 ביולי 2021 12:45
Reply to  דה שוט

ווישפול
זה טחינת מים.
בידודים וחפירות זה מצויין אם מדובר בלנארד, ג'ורג', ווסטברוק ביל, קיירי, הארדן או דוראנט וזוועה אם מדובר במידלטון, בוקר, פול או יאניס.
שכהראשונים עושים חפירות ובידודים זה שירה בתנועה, כשהשניים עושים בידודים זה מכוער ולא בסדר שהם לא משחקים משחק קבוצתי.
זה מסתכם בלא יצא לי לראות את השחקנים הספציפים שרציתי לראות שם אז אני מאוכזב. בקיצור באני עם קצת יותר מילים ופחות הזכרות של לברון.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  דה שוט

ראיתי פעם את דוראנט מוסר. איזו זחיחות.

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 13:10
Reply to  דה שוט

1. גיא אם אתה משווה את המשחק של אייטון לזה של סטודמאייר – מבחינתו של הצופה במשחק – אז תחזיר לי בבקשה את כרטיס "דלג". אפשר לומר את זה גם על פול ונאש.
2. לגוס – הבנתי את הפראפרזה ואת המסר – הכל בסדר 🙂
3. ת'וג – אנימסכים עם כל מילה שלך!!!! אני אפילו מצטט אותך :
"בידודים וחפירות זה מצויין אם מדובר בלנארד, ג'ורג', ווסטברוק ביל, קיירי, הארדן או דוראנט וזוועה אם מדובר במידלטון, בוקר, פול או יאניס.
שכהראשונים עושים חפירות ובידודים זה שירה בתנועה, כשהשניים עושים בידודים זה מכוער"
כאן היית צריך לשים נקודה ואז יש לך משפט מושלם.
זכית!
אני מעביר לך את כרטיס "דלג" של גיא
🙂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
23 ביולי 2021 13:15
Reply to  דה שוט

שוט
נראה שהחמצת את כל הפואנטה שהיא החוסר עקביות הלוגית שלך והאבחנה שכל הטענה שלך היא פשוט העדפה פרסונלית בלי שום קשר לאיך כדורסל אמור להראות.

גיא הירוק
Admin
23 ביולי 2021 14:07
Reply to  דה שוט

נראה לי שזה שאנחנו כבר כמעט בקצה,
ללא ברירה אלא לחזור מחוזות השימוש בשורש מ.ג.ג…
.
כן,
הבנתי.
ווסטברוק וכרמלו זו שירה בתנועה,מוצארט, כדורסל יצירתי.
כדורסל עם אבק כוכבים.
.
מה אגיד לך,
אבק שכזה אתה יכול לשמור לעצמך…
.
כן, את היעילות של הסאנס השנה אפשר בהחלט להשוות לזו של גרסאות מפוארות מהעבר.
אתה רוצה להיתפס לקטנות כמו ההשוואה בין אמרה לאייטון?
זה רק מראה עד כמה אין לך באמת טיעון סביר בעודך מנסה להסביר איך הסובייקטיביות שלך היא הנכונה…
.
מה אגיד לך,
היה בפיינלס של השנה שעברה מעט יותר אבק כוכבים,
ואם תחזור וצקרא את התגובות אחרי הסדרה תגלה שאתה בדעת מיעוט אם אתה משוואה את ההנאה שהופקה מאותה סדרה.

עגל
עגל
23 ביולי 2021 9:04
Reply to  דה שוט

בקיצור אתה יותר אוהב את הכוכבים וכל הסיפור מסביבם, מה שהמדיה מוכרת, טובים נגד רעים וכל השיט הזה

עגל
עגל
23 ביולי 2021 13:29
Reply to  עגל

שפדה שוט אוהב אל הנראטיב
סליחה – ניראטיב

NFS
NFS
23 ביולי 2021 8:31

תודה עידו.
שנים לא נהניתי ככה מסדרת גמר (מאז 2014). ב-2019 היה אחלה, רק הפציעות בסדרה העיבו על הכיף, וב-2016 לא אהבתי את 2 הקבוצות אז לא ממש התחברתי.
.
היה קשוח עם כל הפציעות וה-what if.
יתכן וזה מזל נאחס אבל רוב הסיכויים שזה העומס עוד מהעונה שעברה.
.
מה שכן, תמיד יש הפתעות – להיות בעד הקליפרס?! מי חשב שככה ארגיש. בעד מילווקי?! וואלה.

עגל
עגל
23 ביולי 2021 10:01

הסרטון שמראה את סטיבן איי סמית' המום ולא מסוגל לדבר – מדהים. לא זכור לי מקרה יפה כזה שהוא סתם את הפה

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 10:05
Reply to  עגל

חבריקו אתה קונה כל הצגה 🙂 אבל סרטון משעשע. עדיף על ״מידלטון צריך לקבל 𝖿𝗆𝗏𝗉״

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 10:11

חחחחח הוא לא ידע שהוא מצולם כן בטח 😀

אור
אור
23 ביולי 2021 13:43
Reply to  דה שוט

כל שנייה שעוברת במחשבה על סטיבן איי סמית' היא שנייה מבוזבזת (שיט, גם אני נפלתי בזה..)

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 14:46
Reply to  אור

😂😂😂😂
״מידלטון צריך להיות FMVP״
חחחח

אור
אור
23 ביולי 2021 15:32
Reply to  אור

למזלי אין לי מושג במה מדובר 🙂 אבל זה ידוע שיש לא מעט שחקנים ו"עיתונאים" אמריקאים ששונאים את יאניס

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 15:56
Reply to  אור
MacLeod 1
MacLeod 1
23 ביולי 2021 14:04

תודה רבה, ממש כיף לקרוא.
נהניתי גם אני מהפלייאוף, לא מבזבז שנייה בלחשוב "מה היה אם".
תכתוב יותר…

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 14:42

גיא השרשור נהיה ארוך כמו בימים הטובים/רעים 🙂
היו שני כוכבים גדולים בשיאם בגמר הזה. לא מספיק.
היו שניים וחצי בשנה שעברה, אחד רחוק משיאו. לא מספיק. וגם לא היה קהל בבאבל שמאבל.
היו שלושה בקושי לפני שנתיים. לא מספיק.
בשנות ה-90 זה הספיק.
התקדמנו מאז.
הרייטינג של הסדרות האלה מדבר בעד עצמו.

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 14:45
Reply to  דה שוט

העולם חיכה לדוראנט והארדן נגד לברון ודייוויס.
קיבלו יאניס ומידלטון נגד בוקר ושאריות של פול.
חצי מהצופים לא ידעו לשייך שמות לפרצופים.
באולימפיאדה ננוחם
🙂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
23 ביולי 2021 14:52
Reply to  דה שוט

רק שאני אהיה בטוח שאני מבין.
מה אתה חושב שהרייטינג אומר?

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 15:41

חכמת ההמונים.
אם מילווקי כאלה טובים למה דוראנט לבד כמעט ניצח אותם?
אם פיניקס כאלה טובים – למה הפסידו 4 רצוף בפעם הראשונה שפגשו קבוצה בריאה?
ניחוש שלי? בשנה הבאה הן לא חוזרות למעמד.
ואולי אני טועה. כבר טעיתי פעם או פעמיים בעבר (בניגוד לבכירים במוסד טנש שלא טעו מעולם)

ברוך רובין
ברוך רובין
23 ביולי 2021 15:49
Reply to  דה שוט

אוי דה שוט דה שוע הם אגרון אותך לפינה, אמרתי לך לצערי אני לא יכול לעזור לך כאן והשטויות שאתה מדבר.
.
הכדורסל ההתקפי שהוצג בסדרה היה ברמה מאוד גבוהה, זה שיש קבוצות טובות יותר ברור ברוקלין בסגל מלא, קליפרס לדעתי ולייקרס. עדיין זה שיש קבוצות טובות יותר לא הופך את הרמה של הסדרה ללא טובה. ת

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 15:59

לא אמרתי רמה נמוכה.
אמרתי פחות מעניין.
אמרתי גם שאלה לא שתי הקבוצות הכי טובות בליגה.
ברוך אני היום כמו דוראנט במשחק 5,
טנש, לגוס ואתה – לא מספיק בשביל לנצח אותי 🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
23 ביולי 2021 15:56
Reply to  דה שוט

דה שוט כל מה שאתה צריך להגיד טעיתי זה בסדר להודות בטעות.

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 16:02

הנה – אני אומר ״טעיתי״
https://youtu.be/1dURiTR5vg4

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
23 ביולי 2021 17:10
Reply to  דה שוט

מכיוון שאתה מתחמק מלענות, אשאל שוב. בפשטות בלי קשקושיאדה.
מה אתה חושב שהרייטינג אומר?

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 17:18

הרייטינג אומר כמה הסדרה הייתה מעניינת

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
23 ביולי 2021 17:28
Reply to  דה שוט

תודה

גיא הירוק
Admin
23 ביולי 2021 17:29
Reply to  דה שוט

אני לא מאמין לך, שזה מה שאתה באמת חושב.
לא מאמין שדעתך היא שהפיינלס בין הלייקרס לאורלנדו היו מעניינים יותר (כדורסלנית) מהפיינלס בין הספרס לדטרויט.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
23 ביולי 2021 17:45
Reply to  דה שוט

ווישפול
זה חסר תכלית. צריך לפתוח דיון על סוגי הצופים שיש ומי בעצם צופה במשחקים ומאיזה סיבות אנשים צופים בהם ואיך ימים מסויימים ותקופות מסוימות משפיעות על הבחירה של צופים מסוגים מסויימים לצפות במשחק.
כאילו באותה מידה אתה יכול פשוט לקפוץ לזה שמשחק האולסטאר על פי שוט יותר מעניין מבערך כל משחק עונה רגילה ורוב משחקי הפליאוף.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
23 ביולי 2021 17:53
Reply to  דה שוט

בגלל כל סוגי הצופים האלה אגב, אם הליגה הייתה הופכת את הגמר למשחק אחד בתאריך קבוע בשנה כמו הסופרבול(יום ראשון השני בחודש יוני לדוגמה) אני מוכן להבטיח שכל משחק כזה זוכה למינימום 20 מיליון צופים.
(אפילו שמבחינתי זה יהיה חרא שהורס את הגמר של הליגה ומאבד את מהערך הספורטיבי בו)

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 19:21
Reply to  דה שוט

מסכים שצריך להעמיק את הדיון לגבי הרייטינג כפי שאתה מציע (ת׳וג)
אולי נעשה את פעם. צריך קצת ללמוד את הנושא.
עם זאת – צריך להשוות רייטינג של אירועים דומים (נכון, גם תאריכים חשובים).
שאו ברכה
🙂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
23 ביולי 2021 19:37
Reply to  דה שוט

שוט
אל תתחמק כי מצאת נקודה שלא מתיישבת לך עם התזה. משחקי אולסטאר יותר מעניינים מכמעט כל משחקי הליגה ומרוב משחקי הפליאוף. זה מופיע פשוט מאוד בנתוני הרייטינג.

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 21:27
Reply to  דה שוט

ת'וג אני עונה לך כי אני מכבד אותך למרות שאתה מטריל
מה אתה משווה משחק אולסטאר אחד בשנה עם ההרכבים המיוחדים שלו לאלפי משחקי עונה רגילה בין הקבוצות עם ההרכבים הקבועים שלהן?
אה, חחח שכחתי, אתה לא באמת משווה, אתה סתם מטריל.
אתה רוצה לנהל דיון רציני – סבבה – ביום מן הימים – צריך להתכונן לזה קצת יותר ברצינות.
השוואות כמו שעשית רק יזכו אותך בכרטיס "לך ישירות למכבסה" אינך עובר ב'דרך צלחה'.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
24 ביולי 2021 0:13
Reply to  דה שוט

אני רק חצי מטריל, החצי השני רציני. אבל אם אתה רוצה חומר קריאה אז אל תתבייש לבקש עזרה עם חיפוש. אני אשים את זה על החוב התופח של ברוך, בכל זאת אי אפשר לדרוש סכומים כאלה ממורה בישראל.

גיא הירוק
Admin
23 ביולי 2021 15:17
Reply to  דה שוט

הרייטינג בפיינלס 2010 היה בשמיים.
לפי מה שאתה כותב,
הכדורסל באותה סדרה היה נפלא.
.
או במילים אחרות –
נו, באמת …

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 15:42

היו טובות מהן בליגה באותה שנה?

גיא הירוק
Admin
23 ביולי 2021 16:11
Reply to  דה שוט

לא ברורה לי הטענה שלך.
.
יש קבוצות שהציגו כדורסל נפלא, שובה לב, ולא זכו בכלום.
יש קבוצות אדירות שניצחו בזכות היכולת למסור פעם אחר פעם לאחד השחקנים הדומיננטיים בתולדות המשחק לצד הגנה חזקה.
.
עכשיו, תגיד שאתה נהנה לראות את שאקיל דורס פעם אחר פעם,
וזו תהיה זכותך.
זה לא ישנה את דעתי שבכדורסל שהציג סקרמנטו לדוגמה יפה יותר (לטעמי, כמובן).
.
אז ללייקרס של אותה תקופה היה רייטינג בשמיים,
בדיוק כמו לכל קבוצת לייקרס ב-40 השנים האחרונות.
מה זה אומר?
אולי שיש להם בסיס אוהדים שנבנה בתקופת מג'יק וקארים,
בסיס שמאפשר להם רייטינג פסיכי?
.
כאמור –
לא ברור לי הטיעון שלך.
אותך אולי לא מעניינות קבוצות נטולות כוכבים (מהזמן שאתה אוהד),
אבל תקרא את התגובות והביקורות.
הייתה אחלה סדרה.

דה שוט
דה שוט
23 ביולי 2021 16:30

חברי הטובים ביותר אומרים שהייתה אחלה סדרה. חלקם אנשי כדורסל.
אני חושב שלא.
היה 0:2 כשיאניס עוד גמגם.
היה 0:4 אחר כך.
כמה ראו 6×48? חוץ ממך ת׳וג וגילרי
יש כאן כמה עשרות שהגיבו ״אחלה סדרה״
יש כמה מיליונים שהצביעו ברגליים.
בוא נסכים לא להסכים.
מסכים?
😎

ירון, החלום
ירון, החלום
27 ביולי 2021 3:53

בס"ד
תודה רבה, היה פלייאוף מצויין, אם כי הפציעות קצת הפריעו.